カルロス・ゴーンCEO、ロシアを訪問 地政学リスクは「長続きしない」

ロシアを訪れているカルロス・ゴーン氏は、ウクライナ情勢をめぐる地政学リスクは短期的なものとの見方を示し、日産・ルノーはロシア市場に大きな潜在力があると見ていると述べた。
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Reuters

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ロシアを訪れている仏自動車大手ルノー

同CEOはロシア市場向けの「ダットサン」の新車種の発表にあたりモスクワを訪問。ウクライナ情勢をめぐる地政学リスクについて「長続きはしないと見ている」とし、「われわれは戦略を練るにあたり短期的な変動は考慮しないが、トレンドや長期的な潜在力は考慮する。ロシア市場の潜在力について何も疑問は感じていない」と述べた。

同CEOは、日産・ルノーの供給網は西側諸国の対ロシア制裁措置による影響は受けていないとしている。

ロシアでは経済成長の低迷で自動車販売が落ち込んでおり、欧州ビジネス協議会(AEB)によると、ロシアの自動車販売台数は2013年は5%減となった。

ただ、ゴーンCEOはロシアの自動車市場が前年は縮小し、今年も縮小すると予想されることは承知しているとし、「われわれが投資を行なう時は次の年ではなく、5年、10年、20年先を見据えている」と述べた。

ゴーンCEOはロシアでの市場シェアを40%に引き上げたいとしたが、期限は示さなかった。日産との提携先のロシアのアフトワズ

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1972 Bonneville National Speed Trials(01 of27)
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UNITED STATES - AUGUST 29: 1972 Bonneville National Speed Trials. #58 Datsun 240Z built for the Salt Flats but Racer Brown. (Photo by Eric Rickman/The Enthusiast Network/Getty Images) (credit:The Enthusiast Network via Getty Images)
1972 Bonneville National Speed Trials(02 of27)
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UNITED STATES - AUGUST 29: 1972 Bonneville National Speed Trials. #58 Datsun 240Z built for the Salt Flats but Racer Brown. (Photo by Eric Rickman/The Enthusiast Network/Getty Images) (credit:The Enthusiast Network via Getty Images)
Exportation Of japanese Cars In Finland(03 of27)
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YOKOSUKA, JAPAN, SEPTEMBER 27: This Datsun car being hoisted aboard the cargo ship Pan Pacific at Nagaura Port, in Yokosuka, is the 4000000th to be manufactured by Nissan of Japan. Its destination is Helsinki, Finland, together which another 1766 cars for Europe. In 1936, the company exported a mere 87 cars, in 1969 it reached the 2 million mark, and 2 million in 1971, 1973 the product reached 3 million units. In August 1974, NIssan exported 80000 cars. (Photo by Gamma-Keystone via Getty Images) (credit:Keystone-France via Getty Images)
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1972 California 500 Qualifying(05 of27)
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UNITED STATES - AUGUST 30: 1972 California 500 Qualifying. The race grid lines up with the McLarens leading the way was they file in behind the Datsun 240 Z pace car. (Photo by Bob D\'Olivo & Pat Brollier|Ellen Griesedieck/The Enthusiast Network/Getty Images) (credit:The Enthusiast Network via Getty Images)
Datsun(06 of27)
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Datsun Z at the VARA Historic race meeting at Button Willow Raceway, California (credit:racin jason)
Datsun 280ZX(07 of27)
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Datsun 280ZX (credit:dave_7)
Datsun 280Z(08 of27)
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Datsun 280Z (credit:dave_7)
Datsun 280Z(09 of27)
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Datsun 280Z (credit:Rob Boudon)
Datsun 240Z(10 of27)
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1970-1973 Datsun 240Z photographed in Montreal, Quebec, Canada at Gibeau Orange Julep. (credit:Wikimedia)
Datsun 260 Z(11 of27)
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(credit:Wikimedia)
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BARCELONA, SPAIN: A picture taken 03 February 2004 of an advertisement for the automobile Datsun-1972, one of many advertising works from Spanish artist Salvador Dali, whose centenary celebrations open this week in Barcelona. The exhibition will kick off a whole series of events hosted by a swathe of countries ranging from Italy and the Netherlands to the United States. AFP PHOTO CESAR RANGEL (Photo credit should read CESAR RANGEL/AFP/Getty Images) (credit:CESAR RANGEL via Getty Images)
MAY 1 1975; DU Engineering Students Pose Behind Winning Datsun; From left are Steve Lapp, Spencer Ei(13 of27)
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MAY 1 1975; DU Engineering Students Pose Behind Winning Datsun; From left are Steve Lapp, Spencer Eisenbarth and Don Klobenow.; (Photo By The Denver Post via Getty Images) (credit:The Denver Post via Getty Images)
Datsun's New F10 has power; manoeuvrability and good mileage; but a poorly designed gear shift and a(14 of27)
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CANADA - JUNE 17: Datsun\'s New F10 has power; manoeuvrability and good mileage; but a poorly designed gear shift and a cramped interior; says Star test driver Len Coates. This Liftback version of the front-wheel-drive car costs $4;360. (Photo by Keith Beaty/Toronto Star via Getty Images) (credit:Keith Beaty via Getty Images)
JUN 7 1977, JUN 11 1977; Four Times The Expertise; Central Datsun, 780 S. Havana, has instituted a n(15 of27)
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JUN 7 1977, JUN 11 1977; Four Times The Expertise; Central Datsun, 780 S. Havana, has instituted a new service program incorporating teams of four mechanics each who tune up and perform other service on autos. Team of, from left, Myo Bae, Mike Linhoff, Dave Burr and Art Navarro demonstrate system. Central program has hiked service output 150 pct., says department manager Mike Sagara.; (Photo By Bill Peters/The Denver Post via Getty Images) (credit:Bill Peters via Getty Images)
Datsun 280Z badge(16 of27)
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Datsun 280Z badge (credit:dave_7)
Richard Faucher of Toronto's east end and his daily driver for the past 6 years a 1978 Datsun 280Z t(17 of27)
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Richard Faucher of Toronto\'s east end and his daily driver for the past 6 years a 1978 Datsun 280Z that his wife Currine Ong found for him in B.C.Richard and the Z in his driveway .(August 1211RICK EGLINTON/TORONTO STAR. (Photo by Rick Eglinton/Toronto Star via Getty Images) (credit:Rick Eglinton via Getty Images)
29th Lombard RAC Rally(18 of27)
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Timo Salonen and his co driver navigator Seppo Harjanne of Finland drive the #4 Team Datsun Europe Castrol Datsun 160J during the FIA World Rally Championship 29th Lombard RAC Rally on 16th November 1980 in Dolby, Great Britain. (Photo by Don Morley/Getty Images) (credit:Don Morley via Getty Images)
Datsun 005(19 of27)
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Six pages of a brochure for the 1969 Datsun 510 in USA. (credit:Hugo90/Flickr)
Datsun 1969(20 of27)
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Six pages of a brochure for the 1969 Datsun 510 in USA. (credit:Hugo90/Flickr)
1969 Datsun 240Z (05)(21 of27)
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Visit my Facebook page!\n\n- - -\n\nThe Nissan S30 (sold in Japan as the Nissan Fairlady Z and in other markets as the Datsun 240Z, then later as the 260Z and 280Z) was the first generation of Z GT two-seat coupe, and later (beginning in the 1974 model year) also 2+2 hatchbacks produced by Nissan Motors, Ltd. of Japan from 1969 to 1978. It was designed by a team led by Mr. Yoshihiko Matsuo, the head of Nissan\'s Sports Car Styling Studio. HLS30 was the designation of the left-hand drive model and HS30 for the right-hand drive model.\n\n(Wikipedia)\n\n- - -\n\nDer Datsun 240Z/260Z/280Z ist ein von 1969 bis 1978 gebauter Sportwagen des japanischen Automobilherstellers Nissan.\n\nDie Z-Reihe ersetzte den Datsun Fairlady und wurde ihrerseits vom Datsun 280ZX abgelöst. Auf dem japanischen Heimatmarkt trug der Wagen die vom Vorgänger übernommene Bezeichnung Nissan Fairlady.\n\nDer Z war für Nissan mit annähernd 500.000 verkauften Z- & ZX-Exemplaren in 14 Jahren ein groÃer kommerzieller Erfolg.\n\n(Wikipedia) (credit:Georg Sander (GS1311)/Flickr)
1969 Datsun 240Z (01)(22 of27)
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The Nissan S30 (sold in Japan as the Nissan Fairlady Z and in other markets as the Datsun 240Z, then later as the 260Z and 280Z) was the first generation of Z GT two-seat coupe, and later (beginning in the 1974 model year) also 2+2 hatchbacks produced by Nissan Motors, Ltd. of Japan from 1969 to 1978. It was designed by a team led by Mr. Yoshihiko Matsuo, the head of Nissan\'s Sports Car Styling Studio. HLS30 was the designation of the left-hand drive model and HS30 for the right-hand drive model.\n\n(Wikipedia)\n\n- - -\n\nDer Datsun 240Z/260Z/280Z ist ein von 1969 bis 1978 gebauter Sportwagen des japanischen Automobilherstellers Nissan.\n\nDie Z-Reihe ersetzte den Datsun Fairlady und wurde ihrerseits vom Datsun 280ZX abgelöst. Auf dem japanischen Heimatmarkt trug der Wagen die vom Vorgänger übernommene Bezeichnung Nissan Fairlady.\n\nDer Z war für Nissan mit annähernd 500.000 verkauften Z- & ZX-Exemplaren in 14 Jahren ein groÃer kommerzieller Erfolg.\n\n(Wikipedia) (credit:Georg Sander (GS1311)/Flickr)
Datsun 280Z(23 of27)
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I had a great bike ride with Sandra the other day. We started in Queens, then cut across Manhattan to the west side bike trail, then down to Battery Park, and when we reached the South Street Seaport we decided to stop for lunch. That\'s when I noticed this little Datsun on the side of the street.\n\nMy favorite cars have always been classics. I\'m sure I\'ll purchase a classic car someday and there is a good chance it will be one like this.\n\nMy other all-time favorite autos include...\n\nAC Shelby Cobra 1961-1967\nChevrolet Camaro 1967-1969\nChevrolet Corvette C1 1953-1962\nChevrolet Corvette C2 1963-1967 Sting Ray\nChevrolet Corvette C3 1968-1982 Sting Ray\nDeLorean DMC-12 1981-1982\nDodge Charger 1968-1970\nDodge Challenger 1970-1974\nFerrari Testarossa 1984-1994\nFerrari 308 GTB 1975-1985\nFord GT40 1965-1968\nFord Mustang 1964-1973\nShelby Mustang 1965-1970\nMercedes Benz SL-Class 1963-1971\nMercedes Benz SL-Class 1972-1989\nNissan/Datsun 240Z 260Z 280Z 1969-1978\nPorsche 911 Carrera Cabriolet 1983-1989 (credit:Rob Boudon/Flickr)
1969 - 1973 Datsun 240Z(24 of27)
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The Nissan S30 (sold in Japan as the Nissan Fairlady Z and in other markets as the Datsun 240Z, then later as the 260Z and 280Z) was the first generation of Z GT two-seat coupe, and later (beginning in the 1974 model year) also 2+2 hatchbacks produced by Nissan Motors, Ltd. of Japan from 1969 to 1978. It was designed by a team led by Mr. Yoshihiko Matsuo, the head of Nissan\'s Sports Car Styling Studio. HLS30 was the designation of the left-hand drive model and HS30 for the right-hand drive model.\n\n(Wikipedia)\n\n- - -\n\nDer Datsun 240Z/260Z/280Z ist ein von 1969 bis 1978 gebauter Sportwagen des japanischen Automobilherstellers Nissan.\n\nDie Z-Reihe ersetzte den Datsun Fairlady und wurde ihrerseits vom Datsun 280ZX abgelöst. Auf dem japanischen Heimatmarkt trug der Wagen die vom Vorgänger übernommene Bezeichnung Nissan Fairlady.\n\nDer Z war für Nissan mit annähernd 500.000 verkauften Z- & ZX-Exemplaren in 14 Jahren ein groÃer kommerzieller Erfolg.\n\n(Wikipedia) (credit:Georg Sander (GS1311)/Flickr)
1967.5 Datsun 2000(25 of27)
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1967.5 Datsun 2000 (credit:dave_7)
1967.5 Datsun 2000(26 of27)
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1967.5 Datsun 2000 (credit:dave_7)
INDIA-JAPAN-TRANSPORT-LAUNCH-AUTO(27 of27)
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Carlos Ghosn chairman and chief executive officer of the Renault-Nissan alliance poses with the newly launched Datsun Go car at an Indian function in Gurgaon on the outskirts of New Delhi on July 15, 2013. Japanese carmaker Nissan resurrected its iconic budget Datsun marque to woo a new generation of economy-minded buyers in emerging markets. AFP PHOTO/ SAJJAD HUSSAIN (credit:AFP=時事)
東京オートサロン2014写真集
東京オートサロン2014(01 of109)
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Weds Sportのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(02 of109)
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Weds Sportのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(03 of109)
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Weds Sportのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(04 of109)
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Weds Sportのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(05 of109)
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会場風景 (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(06 of109)
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カナック企画のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(07 of109)
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AGTのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(08 of109)
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AGTのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(09 of109)
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スズキ株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(10 of109)
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スズキ株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(11 of109)
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スズキ株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(12 of109)
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Super Protection Film Japanのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(13 of109)
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Super Protection Film Japanのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(14 of109)
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Super Protection Film Japanのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(15 of109)
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Super Protection Film Japanのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(16 of109)
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Super Protection Film Japanのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(17 of109)
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GORDONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(18 of109)
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OBAYASHI FACTORY・オーエムカスタムズのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(19 of109)
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Mercedes-Benz/AMG/smartのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(20 of109)
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Mercedes-Benz/AMG/smartのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(21 of109)
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Mercedes-Benz/AMG/smartのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(22 of109)
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Mercedes-Benz/AMG/smartのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(23 of109)
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RAYBRIG(スタンレー電気)のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(24 of109)
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RAYBRIG(スタンレー電気)のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(25 of109)
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シックスセンスのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(26 of109)
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シックスセンスのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(27 of109)
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A.M.Sのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(28 of109)
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TSM GROUPのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(29 of109)
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ホンダのブースに展示されていた「S660」 (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(30 of109)
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ダンロップ・ファルケンのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(31 of109)
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C-WESTのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(32 of109)
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C-WESTのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(33 of109)
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C-WESTのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(34 of109)
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C-WESTのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(35 of109)
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C-WESTのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(36 of109)
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横浜ゴム株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(37 of109)
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横浜ゴム株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(38 of109)
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横浜ゴム株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(39 of109)
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横浜ゴム株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(40 of109)
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横浜ゴム株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(41 of109)
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株式会社エクセディのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(42 of109)
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株式会社エクセディのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(43 of109)
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株式会社エクセディのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(44 of109)
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株式会社エクセディのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(45 of109)
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株式会社エクセディのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(46 of109)
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株式会社エクセディのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(47 of109)
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マツダ株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(48 of109)
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VeliSide CO.LTDのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(49 of109)
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VeliSide CO.LTDのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(50 of109)
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VeliSide CO.LTDのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(51 of109)
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VeliSide CO.LTDのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(52 of109)
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VeliSide CO.LTDのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(53 of109)
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VeliSide CO.LTDのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(54 of109)
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ラッシュモータースポーツ株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(55 of109)
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ラッシュモータースポーツ株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(56 of109)
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GARAGE-Z1のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(57 of109)
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GARAGE-Z1のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(58 of109)
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「はろーすぺしゃる」のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(59 of109)
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「はろーすぺしゃる」のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(60 of109)
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「はろーすぺしゃる」のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(61 of109)
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「はろーすぺしゃる」のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(62 of109)
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AVANT & DIRectのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(63 of109)
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Weds co.,Ltdのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(64 of109)
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SECURITY LOUNGEのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(65 of109)
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SECURITY LOUNGEのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(66 of109)
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SECURITY LOUNGEのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(67 of109)
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SECURITY LOUNGEのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(68 of109)
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STYLE WAGON × FUJI CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(69 of109)
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STYLE WAGON × FUJI CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(70 of109)
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三菱自動車工業(株)のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(71 of109)
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三菱自動車工業(株)のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(72 of109)
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三菱自動車工業(株)のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(73 of109)
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Takero’sのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(74 of109)
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Takero’sのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(75 of109)
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Takero’sのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(76 of109)
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REALのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(77 of109)
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REALのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(78 of109)
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REALのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(79 of109)
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REALのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(80 of109)
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デンソーのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(81 of109)
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デンソーのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(82 of109)
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86 & BRZ WORLDのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(83 of109)
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LX-MODE JAPANのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(84 of109)
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ジオニックトヨタのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(85 of109)
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ジオニックトヨタのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(86 of109)
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ジオニックトヨタのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(87 of109)
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ジオニックトヨタのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(88 of109)
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ジオニックトヨタのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(89 of109)
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ジオニックトヨタのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(90 of109)
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ジオニックトヨタのブース。下が、シャア専用オーリス。 (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(91 of109)
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ジオニックトヨタのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(92 of109)
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FEDERAL CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(93 of109)
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FEDERAL CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
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FEDERAL CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(95 of109)
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FEDERAL CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(96 of109)
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FEDERAL CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(97 of109)
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FEDERAL CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(98 of109)
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FEDERAL CORPORATIONのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(99 of109)
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PHOENIX’S POWERのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(100 of109)
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PHOENIX’S POWERのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(101 of109)
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CLUB RH-9のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(102 of109)
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日本グッドイヤー株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(103 of109)
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日本グッドイヤー株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(104 of109)
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日本グッドイヤー株式会社のブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(105 of109)
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PIRELLIのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(106 of109)
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PIRELLIのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(107 of109)
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PIRELLIのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(108 of109)
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PIRELLIのブース (credit:吉川慧)
東京オートサロン2014(109 of109)
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入場待ちの列 (credit:吉川慧)